ВИКОРИСТАННЯ КОРПУСНОГО ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКИХ ІДІОМ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2663-6840.2023.2.(50).431-438Ключові слова:
ідіома, корпус, корпусна лінгвістика, Корпус сучасної американської англійської мови, навчання англійської мови як іноземноїАнотація
Ідіоматичні вислови як відображення культури, які глибоко вкорінені в мові, дають цінне уявлення про соціальні цінності, звичаї та вірування. У цій статті досліджується важлива роль, яку ідіоми відіграють у ви- кладанні іноземної мови, з особливим фокусом на такому потужному інструменті, як Корпус сучасної американської англійської мови (COCA), для покращення рівня володіння мовою та розуміння культури.
Дослідження, присвячене використанню корпусної лінгвістики у навчанні ідіом на заняттях з англійської мови, є надзвичайно актуальним, оскільки воно вивчає методи навчання мови, що сприяють збагаченню мовних навичок та підвищенню міжкультурної обізнаності, даючи можливість викладачам приймати обґрунтовані рішення для ефектив- ного викладання.
Мета цього дослідження – доповнити наявну літературу з досліджуваної проблеми та представити алгоритм та навчальні вправи для викладання ідіом на основі корпусного аналізу, пропонуючи цінну інформацію для викладачів іноземних мов, які прагнуть оптимізувати процес навчання своїх студентів.
Методологія охоплює керівництво для студентів у доступі до корпусу та навігації по ньому, проведення цілеспрямованого пошуку ідіом, вивчення їхніх варіацій та контекстуального використання, а також їхнього залучення до навчання з метою покращення розуміння та використання ідіоматичних висловів.
Ознайомлюючи учнів із контекстуальними ідіомами в різних жанрах, регістрах та історичних періодах, викладачі можуть виховати в них глибоке розуміння динамічного розвитку мови в часі. Підкреслюється важливість контекстуального аналізу, який допоможе навчити студентів розрізняти найтонші нюанси та відтінки значення у вживанні ідіом. Залучення студентів до творчих вправ, зокрема таких, як складання діалогів та історій, може сприяти практичному за- стосуванню ідіом і посилити їхню інтеграцію в автентичний мовний контекст. У цій статті підкреслюється важливість виваженого використання корпусу як важливого ресурсу на заняттях з англійської мови викладачами, які прагнуть допомогти своїм студентам у вивченні багатого розмаїття ідіом та глибшому розумінні мови та культури.